「一年後嘅你會希望自己由今日起就開始實行你嘅目標!」 
Tse Chun Ming, Michael
Category: Global Talent

「一年後嘅你會希望自己由今日起就開始實行你嘅目標!」 

「我聽日要開始健康飲食! 我要係星期一開始keep fit。」

如果你依家考慮緊開始做某件事,點解唔今日就做呢?

因為一年後嘅你,絕對希望自己由今日開始實行。 如果生活中有咩你係想實現,想嘗試嘅,就由今日開始努力啦! 你會非常感激呢一年自己嘅付出。 

係去波蘭之前嘅準備工作非常複雜和耗時,10幾個skype面試、論文、PowerPoint同課程,我都曾經諗過放棄並留係香港。 但係正正因為呢句話,我強迫自己完成所有準備功夫。 終於,事實證明,呢次波蘭交流真係我人生其中一個最難忘嘅時刻。

第一次去歐洲旅行。

第一次係香港以外生活左兩個月。

第一次真正咁做一個老師……

因為Global Volunteer (GV),

我有機會處身係一個完全全新的環境體驗各種既「第一次」。

當大家投入一個全新嘅環境時,會好容易建立起同他人嘅關係。呢個就係點解我地 6 個黎自唔同國家既Exchange Participants 都成為左朋友,互相支持大家。係交流嘅旅程中,我地一齊參加當地志願者活動,一齊去旅行,仲有好多好多有意義嘅經歷。

唔止係同行嘅志願者,係參與gv嘅過程中,我地大家對學生嘅感情都很深。如果無參加gv,你永遠唔會體驗到每日朝早見到小朋友好期待咁係學校門口等你,拖住你嘅手嘅時候有幾溫暖。

即管佢哋英文交流講得唔流暢,甚至表達自己嘅日常詞彙量都不足,但佢哋都非常努力咁用google翻譯,然後再係筆記到寫低想同我地講嘅說話。

係暑假嘅最後一日,我嘅兩個學生 Julko 和 Asia 搵到我,一邊抱住我,一邊喊:「Michael,你係咪聽日就要走?唔好走……我地唔想你走……」 即使好不捨好難過,但我知道我必須同以往一樣,鼓勵佢哋振作。

呢一種不捨嘅情緒,係香港嘅文化中,係好難體會到嘅。由細到大,我地都由林林總總嘅電子產品陪伴長大,人與人之間嘅已經好難有緊密的關係。

Our Latest Posts

Living Proud and Loud: Celebrating Pride Month
July 3, 2023
Social Media Team
Takeaways from Global Classroom in Thailand
June 8, 2023
Vivien
5 Pictures That Made My AIESEC Exchange Abroad Worth It
April 8, 2023
Bokhim Sunu